Δευτέρα, 17 Φεβρουαρίου 2014

Pink Chic Minnie Mouse


Και έφτασαν και πάλι τα γενέθλια της μικρή μου Θεοφανίας. Τα γιορτάσαμε την Κυριακή. Είχα υπολογίσει να της φτιάξω μια φανταστική τούρτα whimsical castle που έχω βάλει στο μάτι εδώ και καιρό. Όσο και να προσπάθησα δεν την έπεισα...ήθελε Minni Mouse ροζ! Παρόλο που της έχω ξαναφτιάξει Minnie δεν της άλλαζα γνώμη με τίποτα :-) Την προηγούμενη φορά η Minnie ήτανε κόκκινη τώρα θέλαμε ρόζ! Της έφτιαξα λοιπόν την Minnie αλλά όχι την κλασσική εκδοχή της...θεωρώ ότι την έκανα ποιό "Minnie in Paris" στυλ γι αυτό και την ονόμασα "Pink Chic Minnie". Οι τούρτες ήταν η μια orange sponge cake με chocolate ganache και η άλλη chocolate mud cake με chocolate ganache και σπιτική μαρμελάδα raspberry. Η αλήθεια είναι ότι όλα μου πήγαν στραβά αλλά τελικά η τούρτα ήταν εντυπωσιακή και νόστιμη:-) Να ζήσεις κοριτσάκι μου! Εσυ είσαι η έμπνευση μου!

Δεν υπάρχουν σχόλια: