Πέμπτη, 15 Σεπτεμβρίου 2011

Full of color!

Η Αλκυόνη είναι πουλί με πολύχρωμα φτερά. Κίτρινο, τυρκουάζ, πορτοκαλί...ένας συνδυασμός πανέμορφων έντονων χρωμάτων σαν από καμβά ζωγράφου. Για την βάφτιση της ανιψούλας μου που παίρνει το όνομα Αλκυόνη επιλέξαμε να κάνουμε λαχταριστά σοκολατένια cake pops όλο χρώμα! Το θέμα της βάφτισης απλό και χαρούμενο...."πινελιές από χρώμα" από το προσκλητήριο μέχρι τα γλυκάκια! Λυπάμαι που δεν θα είμαι στην βάφτιση αλλά της στέλνω όλη μου την αγάπη με αυτές τις σοκολατένιες μπουκίτσες. Βαγγελάκη και Νιοβίτσα να σας ζήσει! να είναι πάντα καλότυχη, χαρούμενη και ευτυχισμένη!!! 

2 σχόλια:

tristan είπε...

Ευχαριστούμε πολύ καταπληκτική μας θεία!!!
Έχεις φοβερό ταλέντο και είμαι σίγουρος πως θα πας πολύ ψηλά μια μέρα! (θα με πάρεις για creative consultant?)

tristan είπε...

Ευχαριστούμε πολύ καταπληκτική μας θεία!!!
Έχεις φοβερό ταλέντο και είμαι σίγουρος πως θα πας πολύ ψηλά μια μέρα! (θα με πάρεις για creative consultant?)